fredag den 14. marts 2008

æhh, hva nyt?

Så er der lyd herfra igen, efter lidt stilhed. Siden sidst er der kommet gang i PhD-arbejdet, eller dvs det er lidt i modbakke kan man vist sige.... Tror måske ikke jeg er den eneste der kender dét fænomen!

Ellers var der en lille gruppe DMK'ere og en Jyde på Hallands-åsen i dejligt solskin, undertegnede hoppede rundt mens Gutelegszky Racing sov i buskadset. Eller sådan var det vist ca. indtil jeg begyndte at bløde, men det er en anden historie. Godt vejr, DET var det!


Det er jo snart Bornholmer-mtb-cykeltur-tid, derfor er der netop bestilt dimsen nedenfor - man ska ikke gå ned på udstyr! Det bliver feeeedt at prøve Bornholm. Forhåbentlig bliver det bedre vejr inden da - påsken ser ikke ligefrem positiv ud mht. cykel-vejr, havde ellers tænkt at langdistance-træningen til Sjælland Rundt skulle begynde på landevejen. Nu må vi se...



GOD PÅSKE!

7 kommentarer:

Martin sagde ...

Længe siden Morten.. Godt at se en post på bloggen igen hos dig.

Bløde...??

Stod du på røven..?

Martin

Morten Laursen sagde ...

Hej Martin, yes, sku lige op ad en bunker, men hvad der går op kommer tilsyneladende ned igen. Ondt i albuen...........

Ellers fin tur i dejligt vejr. Men der var lidt fladt langs kysten :-)

Diana sagde ...

Hej Klynke...
God søndagstur i dag.. :-)
Hvor købte du dine "skelet-handsker" henne...
Hilsen Diana

Morten Laursen sagde ...

Hey Dirty D.

De er købt i Holbæk Cykelcenter :-)

Ses på torsdag!

KH M.

Anonym sagde ...

Hej Morten
Jeg kan se, at du inde på mtb-boardet søgte råd om ruter ved Söderåsen. Fandt du andet end GPS?
I så fald hører jeg gerne fra dig.

Tak på forhånd
Mette
mette.hoegsberg(a)gmail.com

Kanonkuglen sagde ...

Hva' Morten er du gået helt i stå her på bloggen?

Morten Laursen sagde ...

Yes sir, jeg vil hellere ud og cykle ;-)

Nu skal jeg og Regin til Israel. det blir fedt!