tirsdag den 25. december 2007

Det' Jul Det' Cool

Kære alle I derude, glædelig jul skal der lyde her fra frederiksberg. Har I hygget jer? Undertegnede holdt juleaften med frue, mormor og moder på Kobbelvænget 44. Med and, kirsebærvin og det hele. Desuden blev man 30 vintre i lørdags, så fruen havde shoppet et lækkert ur - det fan'me lige hvad jeg havde ønsket mig. Stakkels Nils, som måtte smugle det hjem i flyveren sammen med lidt andet Bling som jeg havde bestilt - sorry, min ven :-)

Det er sgu total narjs med lidt ferie, det giver lidt tid til at hænge med konen og ræse rundt i skoven - går spændt og venter på at Mr Hjulbyg ringer og siger "dine nye hjul er færdige....".


I dag fik jeg lige tid til en tur med Mr. 64 og K-Mann. Fan'me koldt du. Så nu er det sofa-tid med kaffe og kone. Bye bye, blackbird, ses derude.

Kh Morten


2 kommentarer:

KMANN siger: sagde ...

Ja det var sku koldt, men en god tur. Fedt ud du der har fået dig. Og tillykke med fødselsdagen!

KMANN siger: sagde ...

Ur mente jeg vist.